باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

هفته چهارم آذر

شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • خیلی بدم میاد وقتی درایو سی پر  میشه چون معمولا نمی تونی چیزی رو مستقیم از داخل خودش حذف کنی و باید بری بگردی تو همه ی فایل های دانلود و ویدیو و همه چیز فقط برای اینکه بفهمی هیچ چیز نباید حذف شه....اون موقع فقط به صفحه خیره میشی و میگی ولش کن...
  • نقره چرا اینقدر جذابههه؟
  • اخیرا از پسرهای نوجوان یه خبرهایی می شنوم که مغزم سوت میکشن، یکی که 17 سالش بوده به خاطر مصرف قرص با عموش درگیر میشه و بهش چاقو میزنه و گویا قراره ببرنش یه مرکز روانپزشکی...دو سه نفر هم که فوقش 15 ساله ن هر روز صبح قبل مدرسه میان سیگار میکشن و ده دقیقه مونده به تعطیلی مدارس دوباره میان سیگار بکشن....ترسناکه برام تا ناراحت کننده.
  • بابام میگه مقصر اینا نیستن بلکه خونواده هاشون هستن که تو تربیت بچه هاشون شکست خوردن و من هم به نحوی با حرفش موافقم...
  • فکر کنم پل مغزیم مشکل داره....وقتی دارم از پله ها بالا میرم پاهام قاطی میکنن و یه پله رو جا میذارن و من همیشه در شرف کله پا شدن قرار میگیرم
  • پنجره بازه و بیرون یکی "ایران جوان" رو داره پخش میکنه.
  • اسکی روی یخ واقعا زیباست.
  • میدونستین وقتی خودتون رو به بیهوشی میزنید پزشک ها فورا می فهمن؟ بذارین بهتون بگم چطوری که هروقت خواستید بیهوش شید گول ترفندهاشون رو نخورید:

1: اگه دست هاتون رو بردن بالا به طوری که موقع ول کردنش میخوره رو چشم هاتون بذارین بیفته رو چشم هاتون چون کسایی که از کنار سرشون رد میشه یعنی حواسشون هست.

2:گذاشتن الکل جلوی بینی تون چون بوش خیلی اذیت کننده س

3: تزریق آب مقطر چون درد وحشتناکی میده بهتون

4: اگه اینا روتون جواب نده اون موقع واقعا پزشک ها عصبانی میشن و ممکنه دست به هرکاری بزنن، مثلا بابام گفت یکی از استاداش اینقدر عصبانی شده بود که گفته شلوارش رو بکشید پایین و دانشجو ها وقتی دست بردن به شلوارش مریض دو دستی شلوارش رو گرفته😂، یا بعضی ها تو گوشتون بهتون فحش خیلی خیلی بد میدن، یا میگن که قراره چندین آمپول بهتون بزنن...

خلاصه حواستون باشه دیگه

  • من همزمان هم از روح میترسم و هم بهش باور ندارم...

  • پای سیبِ دارچنینیه موز دار رو حتما امتحان کنید، خیلیی خوشمزه ست.

  • امروز تو یکی از روستای های تابع یک تصادف وحشتناک رخ داد که پراید (طبق معمول) مچاله شده بود و پرت شده بود تو زمین کنار جاده که برای عمومه....دو نفر هم مردن اونجا.
  • این سال به یه مرض دچار شدم، همزمان پنجره بازه و شوفاژ هم کار میکنه....
  • تیلور 34 ساله شد...اون موقع 27 سالش بودااا
  • چقدر شدید داره بارون می باره....دوست دارم برم ماشین رو یه جا پارک کنم و تا موقعه ایی که تموم میشه همونجا بمونم
  • بعد این همه سال میوه دادن اون درخته امشب برای اولین بار بود که خودم میوه چیدم...
  • یه پشه کشتم.
  • یه چیزی یادم اومد، راهنمایی که بودم یادمه درس زیست در باره ژنتیک بود بعد بحث این پیش اومد که ما بین یک عالمه دیگه احتمال به وجود اومدیم بعد من این سوال برام پیش اومد که یعنی احتمال اینکه دوتا بچه از یه پدر و مادر کاملا شبیه هم باشن و بدون اینکه دوقلوی همسان باشن وجود داره؟ استاد زیست اون موقع سوالم رو پیچوند بعد من از بابام پرسیدم و اونم دقیق جواب نداد و من با کلی جست و جو ایمیل یه استاد و متخصص ژنتیک تهران رو گیر آوردم (اسمش رو اصلا یادم نیست) و ایمیل دادم و توضیح دادم که چه سوالی دارم بعد دو سه روز جواب داد و چقدر هم محترمانه بود لحن کلماتش...گفت احتمالش هست بله ولی احتمالش اینقدر کمه که تقریبا صفر در نظر گرفته میشه....
  • امروز صبح هوا کاملا مه آلود بود و تا ساعت دوازده هوا تقریبا صاف شد و ما رفتیم کوه بعد تو راه برگشت دوباره همه جا رو مه گرفت...اینقدر هوا مطبوع بود که سختی راه از بین رفت....همزمان آهو دیدیم و عقاب. نمیدونستم عقاب اینقدر بزرگه، خیلی خیلی خیلی بزرگ بود و ترسناک ببینید یعنی طول بال هاش روی هم حدودا اندازه طول قالی 9 متری بود (مبالغه)...پر ابهت و خفن.
  • چرا باید باید تو فسنجون شکر کرد؟ نمیشه همونقدر که میخواید ترش باشه؟ عجیبا غریبا
  • خلاقیت تیلور:

  • اینم داشته باشید

  • ۰۲/۰۹/۲۵
  • Sepideh --

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">