باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

خودشناسی

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

میخوام ده تا نقطه ضعف و ده تا نقطه قوت خودم رو از نظر خودم بگم، بدون هیچ سانسوری.

نقاط ضعف:

1- تطابق پذیری: اگه به اجبار بهم بگن که دیگه نمیتونم از چیزی که ده ساله دارمش، استفاده کنم، روز بعدش انگار نه انگار که تو زندگیم همچین چیزی وجود داشته، حتی اگه اون چیز برام یه چیز مفید بوده.

2- انتقاد ناپذیری: در حدی که اگه کسی از هرچیزیم انتقاد کنه من واقعا گاردم رو بالا می برم.....و تنها انتقادی که تاحالا پذیرفتم اینه که انتقادپذیر نیستم.

3- کینه ای: درحال حاضر بزرگترین کینه ای که تو دلم نگه داشتم مربوط به خاله‌ی بابامه....

4- پشتکار متوسط و اونم به خاطر اینه که برای انجام هرکاری به سختی انگیزه پیدا می کنم.

5- به تعریف بقیه از کارهایی که میکنم احساس نیاز می کنم....اینو شاید درک نکنید ولی من حتی برای کوچیک ترین کارهم واقعا دوست دارم ازم تعریف شه (مسخره‌س)

6- از روح می ترسم.

7- تمیز کردن برام سخته.(لقب اتاقم میدون مینه)

8- یه کم زیادی از زمان حال غافلم.

9-ارزش های اخلاقی که تعیین کردم خیلی مسخره‌ن.

10- خیالپردازی پیش از اندازه :/

نقاط قوت:

1- تطابق پذیر: به راحتی میتونم تو خودم عادت های جدیدِ خوب ایجاد کنم.

2- زبان بدن آدم ها رو خوب بلدم.

3- عصبانیتم رو کنترل می کنم.

4- حتی در در عصبانی ترین حالتم هم هیچوقت هیچوقت فحش نمیدم. (درواقع این چیزیه که بیشتر از هر چیزی بهش افتخار می کنم و هروقت کسی بخاطرش ازم تعریف می کنه هم بیشتر از هرچیزی خوشحال میشم)

5- سریع یاد می گیرم.

6- احساس همدلی قوی ای دارم.

7- هر چیزی که بهم به عنوان قانون گفته بشه رو بی چون و چرا قبول نمی کنم.

8- به خوبی میتونم از منطقم و احساسم استفاده کنم، هرکدوم به موقع اش.

9- نظر بقیه تو ظاهرم هیچ اهمیتی برام نداره.

10- به همه احترام میذارم و قضاوت نمی کنم.

دیگه چیزی ندارم که بگم.

  • ۰۲/۱۱/۲۶
  • Sepideh --

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">