باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

آخه چرا *ایموجیِ خنده

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ
  • safe search ها انگار غیرفعال شدن...
  • آهنگ های دیو و دلبر رو که گوش میکردم یاد بچگی‌هام افتادم...یه آهنگی بود که توش میخوندن "یه چیزی بین شون به وجود اومده که قبلا وجود نداشت" بعد من واقعا نا‌امید شده بودم چون نمی فهمیدم منظورشون چیه تا اینکه اون فنجون کوچولو از قوریه پرسید، بعد قوریه هم گفت وقتی بزرگ بشی می فهمی، اون لحظه اوج نا امیدیم بود. الان تازه فهمیدم منظورش چیه...
  • جدی چرا بعضی از خانواده ها به بچه هاشون فحش یاد میدن؟ از اینجور خانواده ها متنفرم و معمولا ارتباطم رو باهاشون قطع می کنم.
  • معمای امروز: فرض کنید شما الان 35 سالتونه، که یعنی 35 سال پیش به دنیا اومدید. حالا اگه ده سال پیش بدنیا میومدید، الان چند سالتون می بود؟
  • هیچی.
  • چرا جوک های بی مزه خیلی خنده دار ترن؟
  • تیکه کلام همیشگی من "آخه چرا؟" و "راستش رو بخوای" هستش. تازه متوجه‌ش شدم.
  • من اصولا تو ارتباط برقرار کردن با زبان های متفاوت مشکل ندارم یعنی می تونم به آهنگ هاشون و مکالمه هاشون هم گوش بدم بدون اینکه اون زبان برام عجیب به نظر برسه....ولی با هندی، چینی و تایلندی اصلا نمی تونم، یعنی حتی یه آهنگ هم نمی تونم از این زبان گوش بدم. با بقیه زبان ها اصلا اینطوری نبودم، حتی با روسی....آخه چرا؟
  • تیکه کلام همیشگی من "آخه چرا؟" و "راستش رو بخوای" هستش. تازه متوجه‌ش شدم.

پ.ن اول: احساس می کنم بیان داره نفس های آخرش رو میکشه دوستان.

پ.ن دوم: بی‌گناه ترین ها همیشه قربانی می شن، حتی دیگه غافلگیرم نمی کنه. متاسفم.

  • ۰۲/۱۰/۱۳
  • Sepideh --

نظرات (۳)

  • یِگآنِه --
  • جواب معما میشه ۱۰ "-"

    پاسخ:
    آفرینننن کوچولویه ده ساله، خدا حفظت کنه
  • یِگآنِه --
  • منم جوکای بی مزه رو بیشتر دوس دارم XD

    پاسخ:
    صبر کن دوتا بلدم..

    میدونی به مورچه‌ای که تی میکشه چی میگن؟

    +میدونی اگه تو غذا مو پیدا نشه چی میگن؟
  • یِگآنِه --
  • اولی میشه تیمور؟ XDDD 

     

    دومی رو نه نمیدونمXD

    پاسخ:
    وای خدااا آره😂😂

    کومونیست.....................................................

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">