باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

هفته سوم دی ماه

جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ

خیلی ناراحتم، خیلی.

به خاطر راحتی بیش از حد یه نفر با من، کسی که من سالی دو سه بار میبینم و اون اواخر دهه سی زندگیشه.

یه جوری شدم.

شاید دارم بزرگش می کنم ولی اصلا حس خوبی ندارم.

حس بدی دارم.

به شدت حس بدی دارم.

چرا مردم حد و حدود خودشون رو نمیدونن؟

دارم اینجا اینا رو میگم که این حس از بین بره.

دوست داشتم از امروز بیشتر بگم ولی الان سراسر وجودم رو حس بسیاز بدی دربرگرفته که نیاز دارم از بین بره.

این پست رو بعدا تکمیل می کنم.

  • ۰۲/۱۰/۲۲
  • Sepideh --

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">