باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

چالش اگر فردا آخرین روز دنیا باشد!

شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ

من قبلا به این موضوع فکر کرده بودم و راستش نسبت به فکر الانم زیاد فرق نداشت پس اینطوریه:

احتمال زیاد وقتی این خبر بهمون برسه همگی حدود نیم ساعت تو بغل هم بزنیم زیر گریه و بعدش هم با نزدیکان تماس بگیریم و یه جا دور هم جمع بشیم و دوباره اونجا همو بغل کنیمو باز گریه....

اینجاست که من از همه میخوام که خداحافظی کنن و هر شخصی جدا از خونواده ش بره دنبال کارش...من میرم کجا؟ من میرم رو کوهِ پشت خونه مادربزرگم و اونجا میشینم و بقیه مردم و تفاوت خواسته واقعی شون رو به مدت یکی دوساعت نگاه می کنم و بعدش احتمالا همونجا تا شب با صدای بلند آهنگ بخونم بدون ترس از اینکه صدام زیادی بلنده و ممکنه یکی بشنوه و در آخر هم برمی گردم پیش خونواده و کنارشون دراز می کشم که خوابم ببره.

منبع چالش: وبلاگ آسمانم

با تشکر از دعوت یگانه

  • ۰۲/۰۹/۲۵
  • Sepideh --

نظرات (۱)

  • محمدرضا ...
  • سلام سپیده ... امیدوارم که حالت خوب باشه

     

    چقد این حس بدون ترس از چیزی رو دوست دارم ... واقعا یعنی باید بذاریم تا آخرین ساعت‌ها تا ازش استفاده کنیم و لذت ببریم ؟! ...

     

    مرسی ازت که توی چالش شرکت کردی سپیده 🌷🌱🍁

    پاسخ:
    سلام :))

    میدونی چون اون لحظه خیالت راحته که کارت هیچ عواقبی نخواهد داشت و چیزی نیست که مانعت بشه....

    ممنون از چالش قشنگت🙂

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">