باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

مقدمه 13 آذر

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ

از امروز میخوام یه موضوع اضافه کنم به وبلاگ به اسم روز نامه 1402 که قراره چیزهای خیلی معمولی که از نظرم عجیبن رو بنویسم، چیزهایی که هرچند روز یه بار باهاشون روبرو می شم....

البته راستش در کنار این میخوام خاطراتی که در طی روز اونا رو به یاد میارم هم بنویسم که انواع ژانر ها رو شامل میشه....

دلیلی هم که تصمیم به این کار گرفتم اینه که من زمان نسبتا زیادی رو فکر کردن اختصاص میدم که برای بعضی هاشون نیاز نوشتن رو احساس می کنم و لزوما افکارم زیاد چیز غیرعادی نیستن...

پ.ن:امروز مانهوای the world they're dating in رو شروع کردم و واقعا داشتم لذت می بردم که متوجه شدم تا چپتر 26 ترجمه ش اومده ووووووو آخرین آپدیت هم برای یه سال پیشه...میخوام بخونمممشش و در نهایت خودم رو سرزنش کردم که چرا فقط به یادگیری کلمات کره ایی بسنده کردم و ادامه ندادم...میدونین کره ایی واقعا راحته گرامرش اون قدر ها هم سخت نیست و به نظرم تنها سختی و مشکلی که ممکنه باهاش مواجه بشین تشخیص چند سیلابلی بودن کلماته مثلا مثل فارسی نیست که همه ی الفبای یه کلمه رو بچسبونین بهم باید اول تشخیص بدین چند سیلابل داره بعدش الفبا رو با توجه به اون کنار هم بچینین، البته توی تایپ کردن همچین مشکلی نخواهید داشت چون خودبه خود تشخیص داده میشه و املاش درست میشه و فقط توی نوشتن با مداد با همچین چیزی روبرو میشید.

  • ۰۲/۰۹/۱۳
  • Sepideh --

نظرات (۲)

هدفونم شکست، چیزی هم که جالبه هدفونی که برند داشت شکست و اون یکی که نام و نشونی نداشت الان شده ناجی...خیلی ناراحتم.

  • محمدرضا ...
  • سلام سپیده ... امیدوارم که عالی باشی

    خیلی ایده خوبیه ... اسم خوبی هم انتخاب کردی ... این که آدم افکار و مطالعات و چیزایی که در طول روز می‌بینه رو روی وبلاگ میاره و با بقیه به اشتراک میذاره ... اصل اولیه وبلاگنویسی هست ... امیدوارم که ادامه بدی و لذت ببری.
    من هم برای این کار بداهه برک‌ها رو مدت‌ها پیش شروع کردم، یه توصیه اینکه زیاد سخت نگیر و بنویس ... به لایک و کامنت و ویوو کاری نداشته باش و از نوشتن لذت ببر. تو برای خودت مهم هستی ...

    تا حالا سمت زبان کره‌ای نرفته بودم .. فکر نمی‌کردم اینطور باشه ... خوندن در موردش واقعا برام جالب بود ... مرسی ازت.

    پاسخ:
    سلام، ممنونم و همچنین برای تو.

    رو اسمشش یکم مردد بودم ولی مرسی که گفتی پس همین رو میذارم.
    و واقعا هم ادم نیاز به نوشتن داره اونم تو همچین فضایی...
    ممنونم :))
    بداهه برک....اولین بار که اسمش رو دیدم فکر کردم منظورت برکه است ولی وقتی خوندمش تازه متوجه شدم و از اون موقع یکی از موردعلاقه هام شد به اضافه ی پست های آسمانی....
    زبان جالبیه در کل و خیلی ها میگن سخته ولی نیست...به عقیده ی من ما ایرانی ها چون هم الفبا مون وسیعه و هم سبک نوشتن مون سخته به راحتی می تونیم زبان ها رو یاد بگیریم...اینو شنیدی که میگن ادم با هر زبان یه شخصیت متفاوت پیدا می کنه؟ به نظرم راسته واقعا

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">