باغِ کاشی

سلام خوش آمدید

اتک آن تایتان (آپدیت شده)

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

این پست رو بعد اینکه بغضم از بین رفت تکیمل میکنم.....

ولی جدا نمیدونم هاجیمه رو فحش بدم یا ازش تشکر کنم....

 

آپدیت: اگه اتک آن تایتان رو تموم نکردین ادامه پست رو نخونین (جهت جلوگیری از نفرین شدن *-*)

پایان اتک از نظر من نه خوش بود و نه غمگین، در واقع هردوتاش بود....البته اینکه تا همین امروز از اینکه اون دیوونه خودکشی بمیره خوشحال میشدم ولی بعد فهمیدن یه سری حقایق واقعا واقعا نیاز داشتم برای ارن و زندگیش گریه کنم که کردم....

نمیدونم چرا همیشه نقش اول انیمه ها بدبخت ترین هان و ناراحت کننده ترین ها....

اون از کانکی و اینم از این ارن...

از خوده این انیمه بگذریم (در حقیقت نمیشه گذشت، این انیمه در صدر لیسته انواع ژانر هاست ولی تموم شد و کنار اومدن باهاش زمان میبره)

برسیم به خوده هاجیمه ایسایاما، نویسنده (مانگاکا) ی مانگای اتک ان تایتان....از اونجایی که این آدم و آثارش اصلا قابل مقایسه نیستن من یه سری تئوری هایی به ذهنم زسید که هاجیمه چطور همچین چیزهایی به ذهنش رسیده و میخوام اینجا بنویسمش: *تئوری های بر پایه و اساس تخیل*

1- خب طبق مشاهدات و تجارب من از آدمهایی که تاحالا شناخته م ما دو گروه آدم باهوش داریم: 

گروه اول: باهوش های عادی که اینا مغزشون تو همین حیطه واقعیت سپری میکنه و توانایی خلق یه چیز کاملا جدید رو نداره و اصولا مخلوقات ذهنیش ترکیبی از چیزهاییه که تو واقعیت از قبل وجود داره مثلا؟ انیمه توکیو غول، غول های این انیمه در نگاه اول یه چیز جدید به نظر میرسن ولی اگه دقت کنین میبینین ترکیب آدم و مثلا یه کاگونه ی کرم شکله که هردوتاشون چیز جدیدی برای ما نیستن..

گروه دوم: باهوش های روانی: این ها مغزشون یا بهتر بگم قوه تخیل شون این قابلیت رو داره از محدودیت ذهنی ای که برای باهوش های عادی هست فراتر بره و یه چیز کاملا جدید رو خلق کنه و مثال حی و حاضر هم هاجیمه ایسایاما-ساما هستش و آثار همیشه جاودانش اتک که شبیه هیچ چیزی که تابحال دیدید نیست.

2- این یه خورده بستگی داره به اعتقادات و باور هاتون ولی خب چون من باور دارم اینم جز تئوری هام محسوب میشه....دنیاهای موازی...(بله، بله میدونم هنوز اثبات نشدن ولی خب رد هم نشدن پس من این اجازه رو به خودم میدم که باورشون کنم) خب این تئوری بنده میگه که ممکنه بین شما و شماهای دیگه ایی که تو یه دنیای موازی دیگه س ارتباط ذهنی برقرار بشه و خاطرات و زندگی شما تو اون دنیا به صورت خیال و الهام به خودتون تو این دنیا منتقل بشه و خب؟ از نظر من دنیای اتک تو یه دنیای موازی اتفاق افتاده و خوده اون دنیای هاجیمه ایسایاما هم اونا رو تجربه کرده و به این دنیاش منتقل شده (تخیل من از این فراتر هم میره 😂) من حتی حدس میزنم که آرمین آرللت نسخه اون دنیای هاجیمه ایسایاماست چون هم راوی داستان بود و هم اینکه تقریبا تو تمام صحنه های حیاتی حضور داشت....

 

من به شخصه به دومین تئوریم بیشتر باور دارم به همین خاطر این جور داستان ها رو خیلی جدی میگیرم و احساساتم همراه شون میشه....دلم خیلی به حال تک تک ادمهای اتک میسوزه خیلی...همه شون

 

  • ۰۲/۰۸/۱۴
  • Sepideh --

نظرات (۲)

بیا دوتایی گریه کنیم سپیده سان :))

پاسخ:
وای یگانه سان TT
الان تو حالت خماریم و نیاز دارم تخلیه شم..........
دارم همه اوپنینگ ها و اندینگ ها رو از اول گوش می کنم...قلبم

باید هشدار میزدم اون بالا که این پست حاوی مقدار بسیاری تخیلات است....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">